sreda, 8. januar 2014

Najljubših 20 lakov v letu 2013


Leto 2013 je bilo, kar se lakov tiče, pri meni zaznamovano predvsem z zeleno. Mint zelena, olivno zelena, gozdno zelena, temno zelena, svetlo zelena, travnato zelena, drekasto zelena … Če bi lahko, bi si verjetno kupila vsak zelen lak, ki sem ga zagledala. Da pa ni celotna lista sestavljena samo iz zelenih lakov, sem se tokrat omejila na spodnjih šest odtenkov.

  • Essie Da Bush (Resort Collection 2011)
  • Zoya Neely (Lovely Collection, Spring 2013)
  • Opi Mermaids Tears (Pirates Of The Caribbean Collection, Summer 2011)
  • Zoya Josie (Stunning Collection, Spring 2013)
  • Zoya Hunter (Cashmere Collection, Fall 2013)
  • China Glaze Cast A Spell (Wicked Collection, Halloween 2012)

Lila, vijolična, vijolično siva, sivo vijolična, modra … pač standard vsako leto.

  • Essie Bond With Whomever (Madison Ave-hue Collection, Spring 2013)
  • Opi Do You Lilac It? (stalna kolekcija)
  • China Glaze Below Deck (Anchors Away Collection, Spring 2011)
  • Zoya Kelly (Wonderful Collection, Fall 2011)
  • Opi I Saw… U Saw … We saw … Warsaw (Euro Centrale Collection, Spring 2013)

Lani sem kupila tudi svoj prvi rumen lak (ki pa ni ostal edini) in tako menda v svojo zbirko dodala še zadnjo barvo, ki je manjkala. Sicer sem, kar se barve tiče, bila navdušena predvsem nad Essence Little Miss Sunshine, ki pa je na meni tako katastrofalno neobstojen, da sem za najljubšega raje izbrala Opi-jev približek, ki se ne začne krušiti že 1 uro po nanosu.
Navdušil me je tudi trend teksturnih lakov in preko leta sem si nabrala kar nekaj odtenkov, tako Opijevih Liquid Sand-ov kot Zoya Pixie Dust-ov in moram reči, da mi je bolj všeč Opi verzija. Ne toliko zaradi barv ali obstojnosti (Zoye so mi zdržale dlje), ampak bolj zaradi finiša.

  • Opi The IT Color (Mod About Brights, Summer 2008)
  • Opi A Woman's Prague-ative (Euro Centrale Collection, Spring 2013)
  • Opi Jinx (Bond Girls Collection, Summer 2013)
  • Opi Magazine Cover Mouse (Couture De Minnie Collection, 2013)
  • Opi Alcatraz … Rocks (San Francisco Collection, Fall 2013)

V letu 2013 sem končno uspela najti tudi zlat lak, ki mi je všeč tudi na nohtih in ne samo v steklenički (All Sparkly and Gold) in prvič v življenju doživela pohvalo laka od neznanca (Muir Muir On The Wall). 

  • Opi My Favorite Ornament (Mariah Carey Collection, Holiday 2013)
  • Opi All Sparkly and Gold (Mariah Carey Collection, Holiday 2013)
  • Opi My Private Jet
  • Opi Muir Muir On The Wall (San Francisco Collection, Fall 2013)

Ni komentarjev:

Objavite komentar